Mushtanir

4.88 out of 5
(17 customer reviews)

RM120.00

RM123(ss)

  • Mushtanir merupakan supplemen tambahan yang mengandungi formulasi herba seperti Cendawan Susu Harimau, ekstrak Delima, Zaafaran, Madu Akasia, Cuka Kurma dan banyak lagi.
  • Formulasi herba-herba dan makanan sunnah yang memberi manfaat untuk kekuatan rohani dan jasmani.
  • Sentiasa bertenaga dan kekuatan kerohanian menzahirkan ketenangan jiwa.
  • Sesuai untuk golongan dewasa lelaki, wanita serta kanak-kanak 5 tahun keatas.
Qty:
Compare

17 reviews for Mushtanir

  1. 5 out of 5

    diyatul fatin

    sy baru nak cuba mustanir.. sesuai tak utk mak mertua sy yg lutut nye sakit.. susah nak berjalan? terima kasih ye..

  2. 5 out of 5

    Nurul fatihah bt norasmadi

    Nak beli

  3. 5 out of 5

    Hidayah

    ada stok x produk nie…coz sy tanya dekat pengedar…dorg cakap xde stok dh…

    • admin

      dah ada puan

  4. 5 out of 5

    FARIZAH SALAMANG

    sakit kepala time haid & selepas haid – alhamdulliah hilang , hati lebih tenang , dulu kerap pening , selepas amal minum jarang pening … terima kasih bonda …

  5. 5 out of 5

    Firdaus

    Maaf nk tanya, saya berniat nk hadiahkan mustanir utk kakak saya, dia ada masalah kencing manis. sekarang ni hari2 kena cucuk insulin. Mustanir boleh bantu tak kalau kes yg macam ni??

    • cs

      hi, boleh. mustanir membantu mengurangkan paras gula dalam darah, kolesterol serta masalah darah tinggi. selain itu, sesuai untuk mereka yang ada masalah sakit sendi/otot/saraf juga

  6. 5 out of 5

    SUHALIZAH BINTI JANI

    Saya berumur 41, ada cyst 3cm.. inginkan produk untuk mengetatkan miss v, apa produk yang sesuai untuk saya..terima kasih

    • cs

      puan boleh amalkan mega ratu. berfungsi untuk mengecutkan ketumbuhan yang bersaiz 5cm dan kebawah, menstabilkan hormon, menegangkan payudara dan pinggul serta merapatkan faraj

  7. 5 out of 5

    Sofie

    Assalam puan rozita,
    Sekarang sy mengidap kencing manis (baru mkn ubat hospital) sbb baru2 ni sy kencing kerap, terlalu kerap hingga menggangg tidur dan aktiviti seharian. Skrg madih berterusan tetapi berkurang dr minggu lepas. Sy ada darah tinggi dan mkn ubat kolestrol sejak 2 tahun lepas. Doktor ckp mungkin kencing kerap ada 3 punca iaitu kencing kotor, kencing manis dzn masalah rahim jatuh. Skrg masalah kencing kotor dah dirawat, kencing manis (dah mkn ubat klinik), adakah masalah rahim jatuh ( mmg rasa mcm ada sikit tombong sy rasa). Dulu mmg sekali sekala pernah kencing kerap tp lebih kpd kencing kotor ( sebelum dpt kencing manis). Perut selalu kembung sekarang ni (sy mmg ada penyakit gastrik klu perut kosong)…tp kdg2 rasa kembung sbb angin walaupun dag mkn ikut masa mkn. Rasa segah mcm tu. Apakah produk yg sesuai utk saya.

    • cs

      waalaikumusalam, untuk masalah rahim jatuh, lebih elok sekiranya puan pergi berurut di rumah hutan. untuk masalah angin/kembung perut, boleh amalkan kurma dhuha. sangat membantu mereka yang ada masalah angin. dan sekiranya puan ada masalah kencing tak lawas, boleh juga amalkan mustanir

  8. 4 out of 5

    shikin

    boleh ke sy bagi anak2 sy usia 7thn, 3thn dan 12thn minum mustahnir? untuk tenaga, menguatkan ingatan.

    • cs

      Hi, mustanir sesuai untuk 5 tahun dan ke atas

  9. 5 out of 5

    Nor

    Bolehkah Mustanir membantu mengurangkan masalah saraf, selalu kebas-kebas (apabila duduk bersila@ bersimpuh), selalu rasa lenguh kaki apabila kerap berdiri lama ? Saya juga mengidap asma dan tekanan darah tinggi yang sederhana.

    • cs

      boleh. Mustanir diformulasi untuk membantu mereka yang ada masalah berkaitan saraf/otot/sendi, kebas, darah tinggi, kencing manis, koletserol serta resdung. Puan boleh guna bersama kurma dhuha untuk membantu lancarkan peredaran darah

  10. 5 out of 5

    norhasnizah

    saya nak tya ,kalau orang ada asma,semput,resdung boleh makan mustanir tak.

    • cs

      boleh, sangat sesuai.

  11. 4 out of 5

    Assalam, kakak saya ada masalah jantung bengkak sebelah kanan … bacaan liver dia juga tinggi … ada ke ubat alternatif selain dari ubat doktor untuk masalah ini?

    setakat ini saya sendiri sudah mencuba kurma dhuha … memang baik untuk sakit saraf …

    • cs

      waalaikumusalam, kami di JRM tak ada supplement spesifik untuk merawat masalah jantung bengkak dan untuk bacaan liver yang tinggi, tapi puan boleh cuba ikhtiar dengan pengambilan mustanir dan kurma dhuha.

  12. 5 out of 5

    Ida

    Assalammualaikum pada admin,
    Saya nak bertanya produk apa yg patut saya ambil untuk detoksifikasi dan masalah ‘Fatty liver’.

    Terima kasih.

    • cs

      Waalaikumusalam, puan boleh ambil colonis d’mestica untuk membantu proses detoksifikasi, mereka yang ada masalah sembelit serta meningkatkan metabolisma badan

  13. 5 out of 5

    Atikah

    As salam…ank sye ada masalah resdung berumur 7 tahun boleh ke ank sye amalkan produk nie?

    • cs

      Waalaikumusalam, boleh. Mustanir sesuai untuk lelaki dan wanita yang berusia 5 tahun ke atas

  14. 5 out of 5

    NUR BARIAH AHMAD RAZALI

    Assalamualaikum, jika ada masalah buah pinggang (baru tahap 1 yang tidak serius), boleh ke amalkan mustanir? Lagi 1 jika ada eczema sesuai makan produk mustanir?

    • cs

      Waalaikumusalam, bagi penghidap masalah buah pinggang, anda disarankan untuk mendapatkan pandangan dan kebenaran daripada doktor dahulu sebelum mengamalakan sebarang produk supplemen. Mustanir sesuai untuk penyembuhan alahan kepada kulit seperti ekzema. Untuk sapuan luaran, sabun eukalypto juga sesuai untuk mereka yang ada ekzema

  15. 5 out of 5

    NUR AINAA

    salam.. maaf saya nak tnya.. produk apa ye yg sesuai utk ibu saya yg mngalami skt urat, atau kebas2 kaki dan lengan.. mcm mna ye cra klau nk order produk trsebut.. tq

    • cs

      Waalaikumusalam, ibu puan boleh amalkan mustanir. Mustanir diformulasi dengan cendawan susu harimau, zaffran dan banyak lagi. Ianya membantu mengurangkan sakit sendi/otot/saraf, mengurangkan masalah kebas-kebas, meningkatkan sistem imun badan dan tenaga serta dilengkapi dengan bacaan ruqyah. Puan boleh membuat pembelian melalui stokis/pengedar kami yang sah atau walk in HQ kami di Sg.Buloh.
      http://www.jrm.com.my/pengedar puan boleh klik link ini untuk membuat pembelian melalui stokis kami yang SAH.

  16. 5 out of 5

    Afifah

    Salam bonda ,saya nak tanya Kalau saya and husband nak minum nie sesuai ke untuk bagi tambah pada suami?sbb saya Alhamdulillah tidak ada masalah Tapi suami ada masalah kekurangan airnye..ini untuk 2nd marriage saya,1st marriage saya ada 3 org anak..ada product yang boleh bonda suggest pada saya?terima kasih

    • cs

      Waalaikumusalam, untuk fokus kepada masalah suami puan, lebih sesuai amalkan kurma dhuha. Puan pun boleh amalkan kurma dhuha. Ianya boleh dijadika sebagai seks booster, meningkatkan tenaga dan stamina dan membantu kesuburan suami isteri.

  17. 5 out of 5

    NUR AINAA

    salam nak tanya, klau utk sakit urat, kebas2 kaki tangan sesuai amk yg mana satu ye ? kurma dhuha atau musthanir? saya nak beri kepada ibu saya..

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *